Friday, May 8, 2009

Friday 8th May

hehehe..today...LOL...

morning : sampai2 opis..aku pon on lappy..setelkan prob semalam yg tertunggak~.. walaupon.. time tu sume cam da ready AGM nak datang lawat..haha.. AGm da datang pon.. aku still kusyuk..ceh~..

pastu~

pegi kilang org Australia..LOL.. pi ngn En Zul adsl and 2 staff TMnet.. lol.. bla bla yada yada~ tu la gambar kat bawah tu~ pergh..slang Aus..hampir tak paham aku dibuatnye~

pas settled.. minum sat~ then..balik solat Jumaat..
.......................
lepas solat jumaat.. cube sambung prob troubleshoot yg pagi td9ala..modem2 and network tu) .. tp cam ala2 da gibab~ so.. En Azman(kot~) nak tolong watkan~.. aku lak gi follow en Zul SP and en Zul adsl lol~ gi kilang lain lak..(gambar mase aku beraksi kat kilang yg ni tak amik lak~ malu la.. yolah.. mase tu ade amoi...takkan wa nak beposing cam gilak lam kilang tu)..kena la fokus dan menghasilkan gaye macho semase beraksi~..
b4 tu setelkan masalah adsl kat opis syarikat jual beli rumah kot~ahaha
pas settled kat kilang td..gi umah customer [home]... lol
ni la keadaan mase kat umah customer [home]~..zzzz
.................................................................................................................

ni gambo 7th MAY : keadaan meja aku mase cube troubleshoot dan menguji diri sendiri terhadap modem modem..and network~
..........................................................................................................................

hehehe.. ni gambar 7th May
coaxial cable yg meng'jumper'kan dirinye ... antara minimux,PCM or costumer..bla2..malas nak terangkan...haha..jgn marah~
ni..rack die nye~
gambar diatas..aku spamming take pic mase En Ibrahim datang bilik fiber..nak set conn tuk IPD Parit. pastu aku gi ikot En Zul gi mahkamah... tu kat bawah gamba2nya~

alamak..kalender dalam bilik fail ke bilik ape tah..lol..ingatkan kat UNITEN je nampak name AZAM URUS~ kat sini pon ade~~~ zzzz
bla2..~

gi settle prob mahkamah td kat cabinet~

pastu gi cabinet F001 lak wat jumpering~
then gi skolah rendah Sri Rahmat

router and bla2..kat lam bilik IT skolah tu~zzz

rasenye ade telupe..mane eh lagi wat jumpering...cabinet F004 ke tahla..zzz..
..............................................................................................................................
ni gambar 5th May..mase kursus Adsl... hmmmmm~

ni sesi aku..pagi~

ni sesi petang

........................................................................

tu la dapat ku berkongsi pengalaman..

p/s : rasenye cam ade yg lupa nak bubuh..lol... sorryle.. kalo ade salah info or typo or papelah..sal blur2.. keje jap di dalam jap keluar..haha~ ok .. wassalam...

1 comment: