Monday, May 11, 2009

Monday 11th May

assalamualaikum..hehehe.. today.. we got 2 new traineez~..hehe.. sorang dari UTM and another one is from Kuittho(lol..btui ke ejaan ni~zzz sori bro).

yg dari Kuittho tu rupanye my schoolmate..memula tak kenal..dem.. bukan lupa kawan..hang kelas lain dulu..zzzz

owh ya.. wut ive done today huh?~ emm.. pagi tade apa sgt...

after lunch adela sumtin...

after lunch..i follow Mr Zul SP and Zul Adsl.. lets rockin! yeah~ zzz

b4 kerja.. ikot dorng makan lu.. rupanya dorng lapa tahap gaban..tak mkn lagi.. aku minum je.. da kenyang~

teh ais ni.. ades.. dah la pekat.. pastu ais byk..sejukla tekak aku.. pastu bila da nak abes.. aku sedut2..sruppp2x.. perh..terasa susu pekat..LOL pas minom + makan(mereka2 yg lapa)... kami gi kilang pembuat bridge nak masuk pintu kapal terbang tu.. ni mebi supplier tuk MAS... zzz..
uncle Cina yg jaga opis tu rupanya da nak pencen minggu ni.. lol.. beliau seperti sgt tidak puas hati dgn bos nya..LOL.. pastu agak kelakar.. and kekadang carut pun menggunakan carutan Bahasa Melayu..hahaha..
Moral : carut tidak baik untuk kesihatan mental

apa kami buat disini? yeah! opis ni takleh guna tenet~ mari config router beliau~



D.O.N.E.!

okeh...~ lepas tu... gi cabinet.. mase ni jumpe COD.. dorng lepak sini.. tggu ape tah.. padehal cabinet tebukak~.. rest kot... mase ni..aku tak amik pot sgt Mr Zul Adsl wat keje.. sal cam simple je..die settle2 sambil call sape tah.....manakala(ceh! skema) aku , Mr Zul SP and dak2 COD tu asik membahan and wat lawak2 spastik mengenai awek kat warung sebelah cabinet ni.. and kami juga bertambah spastik bila menyaksikan satu keta ni(awek yg bawak)...kete ni undur punya undur.. DOMMM!! terlanggar tiang letrik TNB.. pergh.. gegar beb! kat belakang kete tu pon cam kemik berbentuk tiang..~zzzz..lalu wanita2 itu blah sambil ku perhatikan yg penumpang sebelah keta tu cam gelak2 mebi membahan pemandu nya~.... mebi k!

pastu..kami gi rumah pelanggan yg aku n mereka2( Mr Zul&Zul) ini pergi minggu lepas... streamyx nye masih takleh login... bla bla yada yada.. and suda di settlekan~ yeah~

pastu da 5.30pm.. mereka2 pon anta aku balik opis.. and aku balik rumah! LOL~ zzz

p/s : kerja2 teknikal tak disiarkan.sronok mengikut mereka2 kerana mereka2 bg aku peluang beraksi dgn lebih byk.yeah~! Wassalam... hehehehe

No comments:

Post a Comment