Sunday, May 3, 2009

hehe

bila ku kenang2 kenangan ku semasa CIDB Talk tu.. byk ilmu yg ku dapat untuk diaplikasikan semasa bekerja.. mahupun jua hak2 pekerja yg seharusnya diterima..

bila nak gi pektikal ni... sure lalu depan stesen minyak petronas yg pernah ku kerja dulu~..

dan akan ku teringat kembali... yg tokeh ni potong gaji gua tuk baju n jaket keselamatan ! mane boleh!!!!!!!!!

uniform free ok!!

mase ade org besar petronas(xtau la besar mane~ LOL) datang check kat stesen minyak ni... aku ade la senyap2 tanye.. baju free ke.. die kate "yerp free.. kenapa? sini kena potong gaji ke? "

wow... aku malas nak cite..aku ckpla..takdela... saje tanye..~

perghh.. bengang lak bila mengenangkan hal ni~ heehhehe.. gaji da la tak seberapa.. potong lak lg.. sepatutnya tak!!! hak pekerja~

p/s : adekah mungkin disebabkan aku kerja sementara disini~ ermmm.. tp.. aku biakan la... duit tu aku anggap tuk mengkaver mase2 terbuang atau terponteng semasa bekerja..~ hihi~

p/s : kesimpulan nya!! wahai pekerja - pekerja Malaysia.. ketahuilah hak anda...~ zzzzzzzzz

No comments:

Post a Comment