Friday, April 24, 2009

24th April [PETANG]




hah~!!! this morning aku ade bitau pasal kedai pengantin tu.. bwh ni gambar dia.. it is not very clear because..aku guna camera hp je.. tu aku da spotkan gambar tu..



model pakai tudung tu comel.. lol.. ok ok.. back to work!!! come on~!! Uniten generates professional.. not casanova.. lol... actually pagi tadi Mr Franciss agak cam blur2 (mebi) because semalam dia cuti pi medical checkup. Pn Paridah lak emergency leave sebab relative dia meninggal rasenya.. so..keja di MDF tade sapa handle.. aku lak kuar ikot En Ibrahim wat DATA di SIR and Kampar... haha.. so..mebi srabut skit peninggalan kerja di MDF semalam~ahak~!~lol!!..hmm..rasenya ade org volunteer jaga MDF smalam~ /me pandang En Zul~alamak! /me lari... jgn saman saya..


so ..pagi ni aku tolong wat adsl jap.. sikit je.. hah~! bwah ni salah satu equipment yg digunakan



Tollgate jename Optimus bla bla ( lol~!! )


...............................................

petang .. after Jumaat prayer. pi opis cam biasa.. and then.. pakcik Halil ajak aku to join him to do a docket for telephony..hehe..lets goo~~~



tinggi beb~ tiang ni depan klinik desa~ hurmm..agak2 sapekah yg kat atas tu.. semestinya lah bukan aku! LOL... sebelum kami pegi tiang ni.. kami dah pegi cabinet Sri Rahmat. F001.. ni dia~~~



hohhohohhoho... F001




hmm.. roadside~ jom baring~ LOLOL


Geoge in the jungle~erk~!

problem pertama tadi cable rosak kot..so kena serahkan pada unit cable la..hehe

after that~ meh2, lets go to the next destination~~~~


cabinet biasa.. nama dia..humm.. Pouyet i guess~



Isi dalam die..lol~

dah check cabinet n dp.. ok je... so kami pegi ke rumah pelanggan.. cari punya cari.. jumpa.. umah pakcik tua.. duk sorng je.. keadaan umah die cam tak terurus kit..yela duk sorang.. anak 7 ke 6..7 kot.. nasib ade sorng duk depan umah dia..so..makan minum no prob la.. huhu.. kami datang ni check2.. rupanya.. rosak kat sambungan ke telepon je.. pakcik Halil pon setelkan n tuka ke telephone set baru..hoho~ kacak~! lol

sian je tgk.. nasib ade anak die duk dekat sorng.. kalo tak leh aku suggest kan sorang maid ..ramai rakan2 ku yg beribawa.. seperti ainadia.. shizu...bubu..kier0.. kalo nak muda2 skit leh bg Qila..normie..fanta..zana..LOL

kalo nak yg laki.. mebi kuat skit nak suh betul2kan atap umah ke.. leh bg sarol..jeng putchi.. prince ke.. LOL.alamak.. sori pkcik..(ok da merepek)

pas setel umah pakcik tu.. kami pon balik opis..

b4 balik umah..aku gi farmasi..nak bli sumting.. tp mase "usha2" dlm kedai tu..aku tenampak satu produk ni.. klaka lak...dah snap pic..mari tgk~!


LOL...

nota perut : saya tidak menerima sebarang bayaran berkenaan promosi ini.

alamak.. da lewat.. aku nak tgk cite feberet aku.. mountain fox bla2 ape tah.. cite kungfu cina~

wassalam....tutu~

3 comments:

  1. entry ni ade unsur2 ni crik gado nih~!

    ReplyDelete
  2. ok fybogel..kahkah~!

    ReplyDelete
  3. herp.. herpp.. jgn nak begil~!

    p/s : begil /= bergedil

    ReplyDelete