Friday, May 22, 2009

assalamualaikum..hehe..sori guys..lambat update... hah~ minggu ni aku ikot fiber.. hohoho... so.. pagi tu..Mr Zul SP bawak aku n tara ( trainee gak ) ke Exchange Seri Iskandar.. hehe.. cite bykpon tak guna..meh tgk gambar..~ owh..ni sebahagian je...byk lg fiber ni..fiber distribution frame..mebi kalo korng panggil name ni lain tahla..



hdsl kalo tak silap..zzzz



hah~..nih DLC..meh aku tunjuk sebahagian dari DLC lam bilik fiber...




Markoni MD 95E





Fujitsu FSX2000




PERNEC


erk.. k... kalo speed nak lebih skit.. 2mg ke ape ke.. gune Balun Panel

BALUN PANEL



so.. after lunch lak.. YM Raja Amirul ajak aku gi tolong die ke Chendrong and Tanjung Tualang.. zzz ...meh aku tunjuk sebahagian gambar...



tempat pertama.. pi skolah.. usha COD pasang drop wire ...



pastu.. gi Kg Timah.. streamyx prob... hehehe... tuan rumah yg melayan kami ialah seorang amoi.. peramah lak tu.. baru lepas STPM katenye.. hehe.. sob sob..gambar xdapat diambil..



after that... gi exchange T.Tualang..


tu bilik MDF...



erk.. hai TM..

perghh.. da sampai..lupa bawak kunci lak..LOL..



so... masuk ikot lubang la jawabnya..zzz.. tu YM Raja ngah usha line..LOL..die suh aku yg masuk..haha... last2 die gak masuk skali..


wire2 tu da cam spider web..

cubaan untuk mengeluarkan diri..dem..zzz



hehe.. ni exchange chendrong.. nice pic i guess..zzz

No comments:

Post a Comment