Wednesday, April 29, 2009

29th April

Hari ni.. aku datang opis..lihat di lobby ade kueh mueh..LOL.. ade ape ni? yela.. mamai2 sebab balik lambat semalam~ ( cewah ).. rupa2nya ..ade assembly (mebi nak wat bulan2 kot ) untuk TM unit SAF zon Batu Gajah. pastu ada pembentangan performance TM BG dari En Radzi ( ni la bos kami.lol).pastu ade skit update pasal docket system dari Pn ape tah..tak ingat ( hanya ingt gadis2 comel yg mude lg single.lol.sori puan! jgn saman saya.saya org susah!) sebelum mende ni suma start.. Uncle Franciss suh aku jumper adsl kat MDF..sambil tu ajar student practikal baru( baru masuk kelmarin). hehe

dengar..lihat.. dan? zzz...
pastu jamuan..mari makan..lol
after that.. supervisor aku ajak wat kerja skit kat SIR.


erk? gambar diatas bukanlah jamuan yg dimaksudkan.. gambar ini gak bukan menggambarkan aku wat part time kat sini.. tp ni aku amik waktu singgah isi minyak kat stesen Shell.

erk.. gambar ni bukan iklan dingdang atau cubaan mempromosikan Xpac.

kami ke sini sebab adsl pelanggan ni(iaitu pekedai ni) ade prob.. pasang tenet je.. lam 18 min ke ape ke..die down balik.. pastu upkan balik modem ..the the same thing jadi gak jadi gak jadi gak..LOL.. (pelanggan bitau)..n bla bla..


hmm... En Rosli and Tn Hj Mahiir yg try settle mende ni... aku just sumbangkan kuase pshychic je ..LOL
p/s : lom masuk geng docket adsl lg..so..jadi peng"ushar jela~


then.pi exchange SIR..

hehehe...

testing gak kat sini(exchange SIR) guna laptop...

pi lunch.. lambat beb lunch hari ni~ahak~!
pastu pi kedai tu tanye kabar..lol..

hari ni dorng pakai dlu acc len..nak test connection dlu~..lol


petang dalam nak dekat 5.30pm En Rosli antar aku balik exchange BG.. n harini aku balik dari opis waktu normal cam biase.. malah kui 5.26 da mengelupur nak balik.siap kira saat lg. ( eceli saket perut.hahaha )

wassalam...

No comments:

Post a Comment